دوره MBA گرایش فروش و توزیع مویرگی یکی از مهمترین دوره های آموزشی است که ضمن آشنا کردن افراد با مفاهیم اساسی مدیریت فروش و پخش مویرگی، نسبت به افزایش مهارتهای مدیریتی از جمله استراتژی و بازاریابی تمرکز داد.
محتوای این دوره تخصصی بگونه ای طراحی شده است که کارشناسان و مدیران حوزه پخش و توزیع به متخصصان این صنعت تبدیل میشوند.
هدف دوره: یادگیری عملی مفاهیم و مهارتهای مدیریت فروش مویرگی است.
ارزش سرمایه گذاری در این دوره 21.800.000 تومان است
شروع دوره : تیرماه 1402
مهلت ثبت نام تا پایان خرداد ماه
در ادامه سرفصل های دوره MBA فروش و پخش مویرگی دانشگاه تهران مطرح و تشریح میگردد:
مدت زمان این درس 16 ساعت است. سرفصلهای این درس شامل :
مفاهیم مدیریت
مفاهیم رهبری
مکتب های مختلف مدیریت
مدت زمان این درس 16 اسعت است و سرفصل های این درس شامل :
مدت زمان 16 ساعت
سرفصلهای این درس:
مدت زمان : 16 ساعت
سرفصلهای این درس:
مدت زمان: 16 ساعت
مدت زمان 16 ساعت
مدت زمان 16 ساعت است.
مدت این درس 16ساعت توسط خانم دکتر جواهردشتی تدریس میگردد:
مدت این درس 16 ساعت است و سرفصلهای آن شامل :
سرفصلهای این درس :
شاخصهای فروش و توزیع مویرگی
مفاهیمی همچون Call Efficiency و Drop Size و LPSC تدریس میگردد.
مدت زمان این درس نیز 16 ساعت آموزشی است.
مدت این درس 16 ساعت است.
سرفصلهای این درس شامل :
است که به مدت 20 ساعت تدریس میگردد.
سرفصل ها :
مدت این درس 20 ساعت آموزشی است
سرفصل ها :
این درس به مدت 16 ساعت تدریس میگردد.
این درس در 16 ساعت آموزشی تدریس میگردد.
سرفصلهای این درس:
این درس در 16 ساعت آموزشی تدریس میگردد. سرفصلها شامل:
این درس متمرکز بر نقش اعداد و ارقام در بررسی وضعیت فروش و توزیع مویرگی است که به مدت 12 ساعت آموزش خواهید دید.
این درس متمرکز بر مفاهیمی همچون :
است که به مدت 12 ساعت آموزشی تدریس میگردد.
مدت زمان این درس 12 ساعت آموزشی است.
سرفصلها شامل مفاهیم کلیدی تجارت الکترونیک، بازاریابی محتوایی و سئو و بازاریابی شبکه های اجتماعی است و مدت زمان کلاس 12 ساعت آموزشی است.
مدت زمان این درس 16 ساعت آموزشی است.
متمرکز بر سرفصلهایی همچون
زبان انگلیسی در صنعت پخش به مدت 8 ساعت تدریس خواهد شد.
پس از فارغ التحصیلی در دوره MBA و دوره DBA و سایر دوره های آموزشی، به دانشجویان گواهی دانشگاه تهران ارائه خواهد شد.
>> دارای کد رهگیری و قابلیت استعلام گواهینامه از دانشگاه تهران
مرکز آموزش های کاربردی دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران، برگزارکننده دوره های تخصصی و کاربردی مدیریت کسب و کار، متعهد به توسعه، نشر و دانش روز کسب و کار برای کمک به سازمانها و نهادها برای ارتقاء جایگاه رقابتی شان، ایفای بهتر رسالتشان است. مرکز آموزشهای کاربردی دانشگاه تهران بر این باور است که فائق آمدن بر چالشهای پیشروی فضای کسب و کار کشور نیازمند توانمندساز سرمایه های انسانی کشور است.
تهران،خیابان کارگر شمالی،تقاطع بزرگراه جلال آل احمد،روبروی بیمارستان شریعتی،دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران
رزرو و مشاروه: 88334109-021
مرکز آموزش های کاربردی برگزار کننده دوره های تخصصی مدیریتی، دوره های مدیریت کسب و کار ، MBA، DBA، POSTDBA، دوره حرفه ای مدیر عامل، دوره مدیر فروش و بازاریابی، دوره دیجیتال مارکتینگ، دوره های آنلاین مدیریتی، دوره آنلاین MBA، دوره آنلاین DBA، دوره MBA منابع انسانی، دوره MBA مالی ، دوره MBA بازار سرمایه، کارگاههای تخصصی مدیریتی در دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران