MBA و DBA دانشگاه تهران
0
  • محصولی در سبد خرید موجود نمی باشد

DBA Sales & Marekting

Doctorate of Business Administration (DBA) In Sales & Marketing in emerging economy

جهت شرکت در جلسه معارفه در روز جمعه مورخ 31 شهریورماه 1402 از ساعت 10 الی 11:30 لطفا فرم مقابل را تکمیل نمایید.

مهلت ثبت نام در جلسه معارفه به پایان رسیده است. در صورت تمایل به ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر فرم زیر را تکمیل نمایید.

Doctorate of Business Administration (DBA) In Sales & Marketing in emerging economy

در دوره مدیریت عالی کسب و کار (DBA) گرایش بازاریابی و فروش به دلیل ظرفیت بسیار بالایی که برای درآمد زایی دارد و همچنین فرصتهای بسیاری که میتواند برای فارغ‌التحصیلان این دوره ایجاد نماید، یکی از پرطرفدارترین گرایش های این دوره  میباشد. 

این مهارت‌های مدیریتی شامل توانایی‌هایی مانند برنامه‌ریزی، بودجه‌بندی، تصمیم‌گیری‌های استراتژیک و ارتباط با مشتریان هستند. با استفاده از این مهارت‌ها، شما می‌توانید در زمینه‌ی بازاریابی و فروش، بهبود عملکرد شرکت خود را ایجاد کنید و به سرعت در صنعت پیشرفت کنید.
در نتیجه، این دوره می‌تواند برای کسانی جذاب باشد که به دنبال توسعه مهارت‌های DBA خود هستند و به دنبال گسترش حوزه‌ی کاری خود در زمینه‌ی بازاریابی و فروش می‌باشند.

مخاطبان دوره DBA- Merketing & sale

  • دانش‌آموختگان کارشناسی ارشد و بالاتر رشته‌های مرتبطی چون شاخه‌های متخلف علوم انسانی، فنی‌مهندسی، علوم پایه و …
  • دانش آموختگان دوره MBA
  • کسانی که قصد ایجاد کسب و کار خود را دارند و می‌خواهند در عرصه کارآفرینی وارد شوند.
  • مدیرانی که قصد توسعه و تحول در کسب و کار خود را دارند.
  • مدیران سازمان های خصوصی و دولتی بزرگ در جهت توانمند شدن خودشان و ارتقا بهره وری سازمانشان
  •  مدیران ارشد و سایر مدیران میانی سازمان‌ها
  • مدیران مجموعه‌ها و صاحبان کارگاه‌ها، کارخانه‌ها و بنگاه‌های صنعت
  • کلیه صاحبان مشاغل و فعالان اقتصادی

سرفصل های دوره مدیریت عالی کسب و کار (DBA) گرایش بازاریابی و فروش

مهمترین مباحثی که در این گرایش به دانشجویان آموخته می‌شود در زمینه استراتژی بازاریابی، روانشناسی بازاریابی و تبلیغات تجاری و همینطور تجربه و تحلیل داده‌های مربوط به کسب و کار می باشد.

مهارت های رهبری در کسب و کار

رفتار سازمانی پیشرفته

مدیریت مالی پیشرفته

بازاریابی تجاری

مهارتهای فروش حرفه ای کالا و خدمات

تبلیغات تجاری

خلاقیت در کسب و کار و تفکر خلاقانه

مهارتهای تصمیم گیری برای مدیران ارشد

تحول دیجیتال

مهارت های طرح ریزی و مدیریت بازاریابی

بازاریابی دیجیتال

برندسازی پیشرفته

تجارت بین الملل

تحلیل کسب و کار

مدیریت بحران و تداوم کسب و کار

آینده پژوهی

ارائه پروپوزال به عنوان پروژه پایانی

مطالعه موردی بازاریابی بعنوان پایان نامه
سمینارهای کمک آموزشی

فارغ التحصیل رشته مدیریت عالی  کسب و کار(DBA) گرایش بازاریابی و فروش با پذیرش مسئولیت مدیر فروش در یک سازمان چالش‌هایی که در زمینه فروش وجود دارد را بررسی نموده، بر اساس دانش و تجربه خود راهکارهایی را در این زمینه ارائه می نماید و با پیگیری و اجرا نمودن راهکارها،تلاش در ارتقای سطح عملکرد واحد فروش سازمان دارند.

اساتید دوره DBA Sales & Marketing​

غلامرضا ابیاک

منصور دهستانی

افسانه اوضاعی

فاطمه قیطرانی

هادی افشاری

مهرداد انوری

سیاوش ملکی فر

حمیدرضا عظیمی

سعید اسمعیل لو

محمد احمدزاده

عباس حاجی ابراهیمی

هلن عصمت پناه

دوره مدیریت عالی  کسب و کار(DBA) گرایش بازاریابی و فروش با محوریت دیجیتال مارکتینگ می باشد. در طی سالهای اخیر جذابیت های دیجیتال مارکتینگ برای اکثر کسب و کارها به اثبات رسیده است. بخش عمده ای از فعالیت های واحد فروش کسب و کارهای مختلف با محوریت دیجیتال مارکتینگ انجام می شود. مزیت های فراوانی که دیجیتال مارکتینگ نسبت به بازاریابی سنتی دارد تقریباً تمامی کسب و کارها را برای استفاده از چنین ظرفیتی مجاب نموده است.

فرصت های شغلی و مسئولیت‌های فارغ التحصیلان دوره
DBA- Merketing & sale

از آنجایی که واحد فروش به صورت مستقیم با مشتری در ارتباط می باشد، بنابراین یکی از مهمترین وظایف واحد فروش درک نیازهای مشتری و انتقال آن به داخل سازمان می باشد. به دلیل این که به صورت مستمر، نیازهای مشتریان در حال تغییر بوده و سطح انتظارات آنها از محصولات و خدمات ما به مرور زمان افزایش پیدا می کند بنابراین یکی از فعالیت هایی که در واحد فروش باید صورت پذیرد درک نیازها و انتظارات مشتریان و تلاش برای پاسخگویی به نیازها می باشد.
از این منظر فارغ التحصیلان رشته مدیریت  عالی کسب و کار(DBA) گرایش بازاریابی  و فروش برای پذیرش سه نوع مسئولیت در یک سازمان آماده می‌شوند مدیریت اشخاص، مدیریت واحد فروش و مدیریت نیازهای مشتریان. مدیر فروشی که بتواند به صورت همزمان و به بهترین شکل ممکن این سه تا مسئولیت را به نحو احسنت انجام دهد، در کار خود موفق بوده است.